Secuvita: een geschiedenis met toekomst
Secuvita is opgericht in 2006 als merkonafhankelijke dienstverlener voor verschillende personenalarmeringssystemen. Aangemoedigd door klanten en uit onvrede over bestaande leveranciers, zijn wij in 2009 gestart met het implementeren van open zorgcommunicatiesystemen. Inmiddels lopen wij voorop in de markt als het gaat om smart solutions, met vooral voor de zorg slimme oplossingen met meer functionaliteiten tegen opvallend lagere kosten.
Succes met lease
In 2010 zijn wij, door marktvraag gestimuleerd, gestart met het aanbieden van intramurale en extramurale systemen op basis van lease. Met succes! Momenteel hebben wij bijna 18.000 systemen die bij ons worden geleased.
Intensief met ontwikkeling
De invulling naar toegangscontrole en zorg op afstand heeft bij ons sinds 2011 veel prioriteit gekregen. Door verschillende systemen te beheren en een intensieve samenwerking te borgen met ontwikkelaars, kunnen wij steeds beter de belangen van zowel de eindgebruiker als de zorgverlener behartigen.
Toekomstverwachtingen
Secuvita volgt de marktontwikkelingen en monitort producten die werkelijke innovatie kunnen realiseren. Vooral op het gebied van échte innovatie en IP oplossingen is veel te doen. Ook willen wij op zichzelf staande innovaties integreren met andere leveranciers en ontwikkelaars. Hierdoor ontstaat een compleet nieuw innovatiepakket met een werkbare toepassing voor de zorg. Ook willen wij met onze klanten samenwerken aan een toekomst waarbij technische innovatie het zorgproces maximaal ondersteunt en de zorgdruk en kosten verlaagt. Met als ultiem doel het verhogen van kwaliteit van leven van uw cliënten, patiënten of bewoners.